ułożenie pakietu kontrolowałem od samego początu budowy, starając się serwem SW wyregulowac jego właściwe ułożenie. Gruby kadłub pozwala głęboko ułożyć pakiet a mała jego długość nie pozwala na jego przesunięcie o więcej niż kilka mm. Dlatego model oblatałem przed malowaniem aby się upewnić, że pakiet jest dobrze umiejscowiony.
Model okazał się powietrznym wariatem :-)
Malowanie frankistowskie z 1938r ..... nie chciałem latać z czerwoną gwiazdą, choć nie mam z tym żadanego problemu a jedynie nie znalazłem ciekawego malowania radzieckiego z okresu świetności tej maszyny. Albo cały zielony albo nic innego :-) Późniejsze malowania z okresu wojny ojczyźnianej to czas schyłku i porażki tego modelu na tle nowocześniejszych maszyn niemieckich a mój model powstał by osiągnąć sukces.
Malowanie frankistowskie jest dość ciekwe i bardzo widoczne w powietrzu, wymagało trochę pracy ale budując koljeny model nabrałem trochę wprawy a po oblocie spodziwając się szybkiego i narwanego modelu, chciałem mieć dobrą widoczność w powietrzu.
Zdobyłem tym modelem V miejsce na Mistrzostwach Polski w Inwałdzie w 2015r i wiele walk wygrałem na treningu dzieki wyjątkowości tej konstrukcji.
Szybki, bardzo nerwowy, ostry w skrętach i piekielnie zwrotny w pętlach. Z czasem zmniejszyłem nieco wychylenia bo zrywał w przetrzymanym skręcie ale i tak jest to wariat którym latam gdy potrzebuję poprawić wynik.
Konfiguracja na silniku AXI daje mi duże możliwości. Ze śmigłem 9x5 ma bezproblemowe 7 minut lotu i możliwość startu w zawodach EuroCup a konfiguracja 8x6 skraca czas lotu do około 6-ciu minut ale wtedy jest to chyba najszybszy model w Polsce.